Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Rok 2017

Rok 2017

Artykuł

- logo_wfos.jpg

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach

Tytuł zadania:

„Realizacja Gminnego Programu usuwania materiałów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Małogoszcz w roku 2017”

Umowa dotacji Nr 629/17 z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie zawarta w dniu 02 listopada 2017 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, a Gminą Małogoszcz.

Całkowity koszt zadania: 54 997,06 zł
Koszty kwalifikowane zadania: 54 756,00 zł

Koszty niekwalifikowane zadania: 241,06 zł  /z budżetu gminy/

Dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach / 85,00%/: 46 542,60 zł
Na kwotę dotacji składają się:

1)      środki WFOŚIGW w Kielcach – 19 164,60 zł, tj. – 35,00% kosztów kwalifikowanych zadania,

2)      środki NFOŚIGW w Warszawie – 27 378,00zł, tj. – 50,00% kosztów kwalifikowanych zadania,

Wkład własny kosztów kwalifikowanych - budżet gminy /15,00%/: 8 213,40 zł
Termin realizacji zadania: 16.03.2017 r. - 10.11.2017 r.

Łączna ilość płyt azbestowo – cementowych, które zostały usunięte i unieszkodliwione na składowisku odpadów w ramach niniejszego zadania wyniosła: 16 852 m2  - 185,360 Mg.

M. Olszewska
Fotorelacje
Ikona FotorelacjeFotorelacje
Film

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.