Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz

Zgłaszanie reklamacji

Zgłaszanie reklamacji

Artykuł

Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez podmiot prowadzący Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych należy zgłaszać do Urzędu Miasta i Gminy w Małogoszczu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych od daty zaistnienia zdarzenia będącego przedmiotem zgłoszenia w formie:

1)   pisemnej na adres tutejszego Urzędu;
2)   telefonicznej,
3)   elektronicznej,
4)   osobiście we właściwej komórce organizacyjnej Urzędu,

Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, telefon kontaktowy, opis zdarzenia i termin niewłaściwego świadczenia usługi.

Jeśli w zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 2, nie wskazano adresu wnoszącego, a rozpatrujący zgłoszenie nie ma możliwości ustalenia adresu wnoszącego na podstawie posiadanych danych, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.

Odpowiedź na zgłoszenie zostanie przekazana w takiej formie, w jakiej zostało złożone chyba, że składający zgłoszenie określi inny sposób, w jaki ma być udzielona odpowiedź, spośród określonych w ust 1.

Nieodebranie odpadów komunalnych w danym dniu wynikającym z harmonogramu oraz brak zgłoszenia tego faktu nie zwalnia Mieszkańców z obowiązku ponoszenia opłaty za odbiór odpadów komunalnych.

E.Borowska

 

Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
Fotorelacje
Ikona FotorelacjeFotorelacje
Film

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.