Artykuł
Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez podmiot prowadzący Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych należy zgłaszać do Urzędu Miasta i Gminy w Małogoszczu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych od daty zaistnienia zdarzenia będącego przedmiotem zgłoszenia w formie:
1) pisemnej na adres tutejszego Urzędu;
2) telefonicznej,
3) elektronicznej,
4) osobiście we właściwej komórce organizacyjnej Urzędu,
Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, telefon kontaktowy, opis zdarzenia i termin niewłaściwego świadczenia usługi.
Jeśli w zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 2, nie wskazano adresu wnoszącego, a rozpatrujący zgłoszenie nie ma możliwości ustalenia adresu wnoszącego na podstawie posiadanych danych, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.
Odpowiedź na zgłoszenie zostanie przekazana w takiej formie, w jakiej zostało złożone chyba, że składający zgłoszenie określi inny sposób, w jaki ma być udzielona odpowiedź, spośród określonych w ust 1.
Nieodebranie odpadów komunalnych w danym dniu wynikającym z harmonogramu oraz brak zgłoszenia tego faktu nie zwalnia Mieszkańców z obowiązku ponoszenia opłaty za odbiór odpadów komunalnych.
E.Borowska